I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 26, 2012

lagi??

Assalamualaikum..


berbicara dalam rase yang tak menentu...
pertuturan tak seiring dengan keadaan..
rase bermaharajalela,  hanya perasaan..
kamu boleh berkata apa yang kamu suka..
mungkin itu betul bagi kamu..
dan mungkin kah ia beul juga bagi hati ini...
tidak, kita berbeza...
aku dengan cara aku...
yang penting aku tak menyakitkan sesiapa..
maaf jika tanpa sedar kamu rase tergugat akan kehadiran ku...
ada nya aku bukan ntuk merebut mahupun untuk membezakan kelebihan masing masing...
yea , banyak kelemahan pada diri ini...
aku putuskan untuk berdiam diri...
mungkin kita tak perlu saling mengenali... *kejam tapi itu mungkin yang terbaik*
mungkin katakata kamu tak dapat nak luahkan segala yang ada di hati..
TAPI setiap katakata itu datangnya dari hati...
fikirkan..
letih sudah bermain teka teki...
mungkin kamu juga bermain dengan banyak persoalan...
tiada apa yang perlu di risau kan..
biar aku di sini dengan urusan ku...
tanpa bicara sepi sunyi itu yang aku mahu..


#manusia sering khilaf#
astaghfirullahalazim..

No comments: