I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 24, 2012

aku dengan cara ku

untuk kali ini..
apa lagi yang harus perkatakan...
sakit, terluka, kecewa...
mungkin itu sudah sebati dalam diri ini...
itu sudah tidak bermakna bagiku..
biar aku dengan cara ku..
tiada lagi ruang bagi sesiapa...
maaf itu ku putuskan untuk kali ini.....
cinta mengajar aku bersabar..
apa erti sebuah kehidupan yang sebenar..
aku hidup dengan cinta...
tapi aku  tak memerlukan cinta murah...
cinta aku bukan cinta budak sekolah..
bermain kata, berjanji setia tapi tidak memahami apa nilai cinta..
huhh~ aku tetap dengan pendirian aku..
aku bangun melangkah kerna aku tahu aku tidak keseorangan di sini..
yea, Allah s.w.t sentiasa ada menemani diri ini...
senyum bahagia dengan cinta Nya..
terima kasih cinta #

No comments: